  • Data: 2004-02-27 10:16:18
    Temat: Re: carion - kredyty?, co to jest? ktos zna?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bylo wspomniane o postepowaniach i kontrolach UOKiK ale nic nie znalazly
    > ponadto firma sama na wniosek swoj biezrz wysciagi o ilosci spraw
    > wniesionych przez konsumentow
    >
    > a w tym dokumnecie jest napisane ze postepownaie zostalo rozpoiczete i
    jest
    > domniemanie niezgodnosci a nie niezgodnosc
    > to o niczymn nie swiadczy UOKiK prowadzilo wiele spraw np TPsa PKN itp. i
    je
    > zakonczylo
    > moze masz jakies info na temat koncowego sprawozdania??

    Carion to system argentyński. Prawdopodobnie niedługo będzie zakazany, a na
    rozwiazanie konsorcjum będzie np. 2 lata. Poza tym, jak na kogoś kto tylko o
    tym słyszał od znajomych i był na jakimś zebraniu strasznie się udzielasz w
    ich obronie. Kontrola UOKiK jest wszczynana na wniosek konsumentów (skargi
    na firmę). Więc dla mnie taka firma nie jest w żaden sposób wiarygodna.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn