eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichamstwo w MultibankuRe: chamstwo w Multibanku
  • Reply-To: "janko" <m325@o2._NO__SPAM_.pl>
    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ahi1ba$lj0$1@news.gazeta.pl>
    Subject: Re: chamstwo w Multibanku
    Date: Tue, 23 Jul 2002 10:27:39 +0200
    Lines: 28
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    NNTP-Posting-Host: 212.76.36.17
    Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1027412796 212.76.36.17 (23 Jul 2002 10:26:36 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: mjk
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:195097
    [ ukryj nagłówki ]

    "ramol" <r...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
    news:ahi1ba$lj0$1@news.gazeta.pl...
    > Załozylem konto w Multibanku, mimo obiecanego tygodnia na odpowiedz w
    sprawie
    > kreydtu odnawialnego w koncie odezwali sie dopiero po moich CZTERECH
    > interwencjach po prawie trzech tygodniach!!!
    [ciach]
    > Za opóźnienia nawet nie przeprosił... Przestrzegam przed oddziałem w
    Poznaniu
    > na św. Marcinie oraz infolinią - nie wiedzą nic, nie orientują się nawet
    we
    > własnych procedurach, nie mówiąc o tym, że nie oddzwaniają mimo zapewnień,
    że
    > ktoś się skontaktuje danego dnia...

    Po raz kolejny ludzie narzekają na frustrujący tryb obsługi centrum
    telefonicznego (ja sam zrezygnowałem z konta w Multibanku po 3 wpadkach
    centrum obsługi w ciągu 2 tygodni).

    Coś jest na rzeczy. Jak zaufać koncepcji obsługi konta 'głównie
    telefonicznie/internetowo' skoro nie ma pewności, że bank należycie zajmie
    się ew. problemami?

    W Multibanku ponadto nie ma wewnętrznej poczty co utrudnia bardziej
    sformalizowany kontakt i zmusza do eskalacji w postaci listu poleconego...
    brrrr.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1