-
Reply-To: "janko" <m325@o2._NO__SPAM_.pl>
From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <ahi1ba$lj0$1@news.gazeta.pl>
Subject: Re: chamstwo w Multibanku
Date: Tue, 23 Jul 2002 10:27:39 +0200
Lines: 28
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
NNTP-Posting-Host: 212.76.36.17
Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1027412796 212.76.36.17 (23 Jul 2002 10:26:36 +0200)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: mjk
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:195097
[ ukryj nagłówki ]"ramol" <r...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
news:ahi1ba$lj0$1@news.gazeta.pl...
> Załozylem konto w Multibanku, mimo obiecanego tygodnia na odpowiedz w
sprawie
> kreydtu odnawialnego w koncie odezwali sie dopiero po moich CZTERECH
> interwencjach po prawie trzech tygodniach!!!
[ciach]
> Za opóźnienia nawet nie przeprosił... Przestrzegam przed oddziałem w
Poznaniu
> na św. Marcinie oraz infolinią - nie wiedzą nic, nie orientują się nawet
we
> własnych procedurach, nie mówiąc o tym, że nie oddzwaniają mimo zapewnień,
że
> ktoś się skontaktuje danego dnia...
Po raz kolejny ludzie narzekają na frustrujący tryb obsługi centrum
telefonicznego (ja sam zrezygnowałem z konta w Multibanku po 3 wpadkach
centrum obsługi w ciągu 2 tygodni).
Coś jest na rzeczy. Jak zaufać koncepcji obsługi konta 'głównie
telefonicznie/internetowo' skoro nie ma pewności, że bank należycie zajmie
się ew. problemami?
W Multibanku ponadto nie ma wewnętrznej poczty co utrudnia bardziej
sformalizowany kontakt i zmusza do eskalacji w postaci listu poleconego...
brrrr.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.07.02 09:37 p...@w...pl
- 23.07.02 09:56 y...@y...pl
- 23.07.02 10:00 y...@y...pl
- 23.07.02 10:10 j...@p...onet.pl
- 23.07.02 10:11 j...@p...onet.pl
- 23.07.02 10:33 i...@p...onet.pl
- 23.07.02 12:34 Kamil Jońca
- 23.07.02 12:36 Kamil Jońca
- 23.07.02 12:47 j...@p...onet.pl
- 23.07.02 12:50 j...@p...onet.pl
- 23.07.02 12:57 Kamil Jońca
- 23.07.02 13:00 Kamil Jońca
- 23.07.02 13:01 j...@p...onet.pl
- 23.07.02 13:06 j...@p...onet.pl
- 23.07.02 13:16 Kamil Jońca
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?