    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: chargeback - czy wszedzie tak samo?
    Date: Wed, 14 Feb 2007 20:34:49 +0100

    > Australia ma najlepsze ceny :)

    a co tam kupujesz? mnie perfum z Hong Kongu przeslali bez kosztow i byl
    tanszy niz w polskim sklepie internetowym (liczyli sobie za wysylke)

    > Jakas konkretna czy dowolna ? Bo ja robie duzo zakupow na niewielkie
    > kwoty (100-300 PLN) wiec starczy mi niewielki limit. A daja tam 2000 na
    > dowod (podobno).

    mialem MC ING (taka zupelnie zwykla) i przelicznik naprawde rewelacyjny,
    bez kosztow i ceregieli mozesz wymienic inna karte na kk ING,
    ja wymienialem na nia kk z Multi...problem pojawil sie wtedy kiedy
    mialem im podac nr rachunku kk (w Multi kk mialem przypieta do Multikonta),
    ale splacili mi karte przelewajac kase na Multikonto

    pozdr.
    RobertS