  • Data: 2007-08-06 09:59:34
    Temat: Re: chcę wziąć pożyczkę z Providentu
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "smlx" <s...@s...pl> writes:

    > No, faktycznie. Masz rację, ale mnie interesuje pożyczka hipoteczna, a nie
    > kredyt.

    Pozyczka hipoteczna na 5 kzl? To aby nie strzelanie z armaty na muchy?

    > Różnica jest w możliwości dysponowania tymi środkami.

    Przy 5 kzl? Watpie by byla jakakolwiek roznica.

    Nie masz jakichs zlych wpisow w BIKu itd? Moze ktos da KK
    "na oswiadczenie"? Chyba wszystko jest lepsze niz RRSP ~ 400%.

    Moze niech ktos z rodziny wezmie pozyczke, emerytom i rencistom
    daja chyba na dowod (+ "odcinek" emerytury/renty czy cos w tym stylu).

    Chyba ze chodzi o 50 kzl albo tym bardziej 500 kzl.
    --
    Krzysztof Halasa