  • Data: 2010-08-28 06:48:53
    Temat: Re: chipy w Polbanku
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > No ale wiesz, to nie jest dla ludzi.

    No to jest wersja dla paranoików. :-)

    > Tyle ze to nie o to chodzi. Chodzi o to, by mozna bylo normalnie placic
    > karta, ale by dokonanie fraudu bylo trudne.

    No ale przecież rozwiązanie, które opisałem jak najbardziej służy "do
    płacenia na co dzień". Ustawiasz sobie mały limit i nie boisz się
    "dużych" fraudów. Przecież tak to właśnie ludzie postępują z KK. Taka
    opcja jest dostępna w wielu bankach już dziś i jest przez klientów
    wykorzystywana. Jedyną jej wadą jest, że po jednorazowym podniesieniu
    limitu trzeba pamiętać, by go ponownie obniżyć. Moim postulatem było -
    by nie musieć o tym pamiętać. :-)

    --
    MiCHA