  • Data: 2009-07-23 10:27:49
    Temat: Re: ciekawa zabawa na KGHM-ie
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:h48c3u$i56$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > 10
    > Lotos -

    > u k r Ó c ą - to raz,
    > a dwa - skąd Wyście się urwali u licha?
    > a może ktoś mi wytłumaczy łopatologicznie - jak to jest, że w normalnych
    > krajach
    > nie wolno decydować się na kupno spółek poniżej 51% akcji, a my cały czas
    > mamy
    > wspaniałe pomysły jak resztę rodowych sreber wyprzedać :(
    >
    > no i - lepiej brać miliardy dywidendy czy lepiej się tej dywidendy
> [...]

    Mnie zastanawia co powiedzą swoim wyborcom jak ci się zorientują ... Znów
    zwalą winę na PIS ? ... pozdr :)

    Pranie mózgów na całego, wbija się ludziom, że lepiej zaciskać pasa, niż się
    mądrze zadłużyć(inwestycje) etc. ... Teraz proponuje się sprzedaż majątku,
    który generuje potężne dochody etc. ... Nie chce się już słuchać pomysłów
    tych "fachowców" ... Czasem odnoszę wrażenie, że te działania mają naczelną
    zasadę : "po trupach do celu, czyli do wprowadzenia Euro, co potem to już
    nas nie interesuje" ... pozdr :)