eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitek mnie dręczyRe: citek mnie dręczy
  • Data: 2021-10-25 19:55:55
    Temat: Re: citek mnie dręczy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    poniedziałek, 25 października 2021 o 18:35:58 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):
    > żebym sprawdził, czy mam w systemie aktualne dane dowodu osobistego i
    > ew. poprawił, bo jak nie, to po pierwszym może mi czegoś nie świadczyć
    > (nie napisał czego).
    >
    > Czyli tak:
    >
    > 1. Dziś citek nie ma sposobu sprawdzić, czy dane są aktualne (bo gdyby
    > miał, to by sam sprawdził i nie zawracał dupy).
    >
    > 2. Po pierwszym będzie miał taki sposób (bo gdyby nie miał, to by nie
    > mógł poznać, że nieaktualne i przestać świadczyć).
    >
    > Tak czy nie?

    Ja bym napisał reklamację.

    Ostatnio wyskoczył jakiś pop-up w ST, a po kliknięciu otworzyło się co innego.
    Jedno z tych dwóch to właśnie o aktualizacji dowodu (podobno odmówią przelewów).
    Drugie widać głupie, bo zapomniałem (choć po coś klikałem...) ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1