    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 3 Nov 2021 14:58:30 -0700 (PDT)
    Subject: Re: citek mnie dręczy
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 3 listopada 2021 o 22:47:27 UTC+1 Imka napisał(a):

> [...]
    "profilu" - zniknie chyba dopiero razem z całą idea cloud) i 14 kart.

    > Używany ROR, mBank.
    > W trybie "przyszło, kilka przelewów, wyszło" - to jeszcze ogarniają.
    > Jakby przestali wyświetlać nachalne popupy pożyczkowe, to byliby prawie
    > ideałem.

    To wyłącz zgody marketingowe.
    Są trzy - i jeszcze czwarta, i to chyba ta, głęboko ukryta, wyrzuca reklamy z ST (a
    sam ST potrafi inaczej wyglądać).
    Ja mam wyłączoną, więc to możliwe, ale trudne - takiej lepszej mLince, zwanej
    "opiekunem klienta" (kiedyś dostałem w mBąku staus "vip", pamiętam "klik" na platynę
    z 200k limitu ;), zajęło to tydzień - ale skutecznie. Trzeba być wymagającym klientem
    i nie odpuszczać ;>

    Aha, to wk-denerwuje citek i co jeszcze?