eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti gold brak chargebackRe: citi gold brak chargeback
  • Data: 2011-06-20 17:03:50
    Temat: Re: citi gold brak chargeback
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Cze, 18:33, quwert <q...@g...pl> wrote:
    > Zap aci em na allegro za towar kart citibanku
    > sprzedawca towaru nie dostarczy wi c pomy la em e skorzystam
    > z chargeback.
    > Niestety na infolinii nic o tym nie wiedz w regulaminie te nie wyst puje
    > takie poj cie czyli jedna wielka ciema.
    > Nie da si cofn transakcji!
    >
    > Czy mo e komu uda o si zmusi bank do zwrotu,
    > a je eli tak to jak?
    >
    > Na grupie ta karta ma(mia a) bardzo dobr opini
    > ale du a op ata roczna, kody SMS przy transakcjach zdalnych
    > i brak mo liwo ci wykonania chargeback dyskwalifikuj golda citibanku.
    >
    > A mo e kto zna jaki zamiennik nie posiadaj cy tych wad.

    A po co mowisz o jakims chargebacku? Skladasz reklamacje na to, ze nie
    dostales zakupionych towarow a karta zostala obciazona. Z czego bank
    skorzysta to ich sprawa.

    Ja kiedys skladalem reklamacje na niezgodna kwote, dokonywalem
    transakcji w PLN, a karta zostal obciazona w EUR. Staralem sie tez
    wyjasnic w czym problem i odeslano mnie do sklepu, bo bank jakoby nie
    byl strona. Powiedzialem, ze moze mnie nie zrozumieli, wiec powiem w
    prostszych slowach "nie dokonywalem transakcji na X EUR", najpierw
    mowili, ze skoro tak to bede musial zlozyc pisemne oswiadczenie,
    powiedzialem, ze zloze. Nastepnego dnia roznica miedzy kwota
    transakcji w PLN, a obciazeniem przeliczonym z EUR wrocila.

    MK

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1