eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti gold brak chargebackRe: citi gold brak chargeback
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!d14g2000yqb.googlegroups.com!not-f
    or-mail
    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citi gold brak chargeback
    Date: Mon, 20 Jun 2011 10:03:50 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 33
    Message-ID: <e...@d...googlegroups.com>
    References: <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 89.72.64.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1308589430 29802 127.0.0.1 (20 Jun 2011 17:03:50 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Jun 2011 17:03:50 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d14g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=89.72.64.225;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: ASELCHRU
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko)
    Chrome/12.0.742.100 Safari/534.30,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:554639
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20 Cze, 18:33, quwert <q...@g...pl> wrote:
    > Zap aci em na allegro za towar kart citibanku
    > sprzedawca towaru nie dostarczy wi c pomy la em e skorzystam
    > z chargeback.
    > Niestety na infolinii nic o tym nie wiedz w regulaminie te nie wyst puje
    > takie poj cie czyli jedna wielka ciema.
    > Nie da si cofn transakcji!
    >
    > Czy mo e komu uda o si zmusi bank do zwrotu,
    > a je eli tak to jak?
    >
    > Na grupie ta karta ma(mia a) bardzo dobr opini
    > ale du a op ata roczna, kody SMS przy transakcjach zdalnych
    > i brak mo liwo ci wykonania chargeback dyskwalifikuj golda citibanku.
    >
    > A mo e kto zna jaki zamiennik nie posiadaj cy tych wad.

    A po co mowisz o jakims chargebacku? Skladasz reklamacje na to, ze nie
    dostales zakupionych towarow a karta zostala obciazona. Z czego bank
    skorzysta to ich sprawa.

    Ja kiedys skladalem reklamacje na niezgodna kwote, dokonywalem
    transakcji w PLN, a karta zostal obciazona w EUR. Staralem sie tez
    wyjasnic w czym problem i odeslano mnie do sklepu, bo bank jakoby nie
    byl strona. Powiedzialem, ze moze mnie nie zrozumieli, wiec powiem w
    prostszych slowach "nie dokonywalem transakcji na X EUR", najpierw
    mowili, ze skoro tak to bede musial zlozyc pisemne oswiadczenie,
    powiedzialem, ze zloze. Nastepnego dnia roznica miedzy kwota
    transakcji w PLN, a obciazeniem przeliczonym z EUR wrocila.

    MK

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1