eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)Re: citi nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)
  • Data: 2008-01-06 15:07:09
    Temat: Re: citi nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 06 Jan 2008 11:47:53 +0100, ygreko napisał(a):

    > Citi moze tez miec dokladnie
    > taki sam dzial i pilnowac tych spraw, gdyby tylko nie bylo tak, ze
    > niechlujstwo rzadzi.

    IMO oni mają raczej inny problem - wszystyko jest robione centralnie i
    nie mam wrażenie, że u nas się tylko tłumaczy i tyle. Jak składałem,
    znaczy chciałem złożyć, przez internetowy formularz wniosek o konto
    CitiOne to nie przyjmowało miast które składały się z dwóch wyrazów.
    Mimo, że dzwoniłem i informowałem to nie poprawili i pamiętam, że podczas
    którejś rozmowy Pan coś wspomniał, że to jest długa droga etc. Reasumując
    jeżeli soft robią centralnie plus do tego procedury bankowe to niektóre
    tematy pewnie są nie do załatwienia ;)

    Xenocide