eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :) › Re: citi nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)
  • Data: 2008-01-06 16:17:07
    Temat: Re: citi nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:flqqqt$io6$1@news2.task.gda.pl...
    > Dnia Sun, 06 Jan 2008 11:47:53 +0100, ygreko napisał(a):
    [...]
    > Reasumując
    > jeżeli soft robią centralnie plus do tego procedury bankowe to niektóre
    > tematy pewnie są nie do załatwienia ;)

    Ale brak przelewow przyszlych na liscie przelewow przyszlych, mimo ze takie
    przelewy przyszle sa zlecone to jest tragedia i skandal, ktora nie powinna
    miec miejsca w banku. Co wiecej -- pracownik obslugi tez nie widzi zlozonych
    przelewow, a one sie mimo to wykonuja. To jest niechlujstwo i tragedia,
    niezaleznie od lokalizacji.

    Prosze, powiedzcie mi, czy znacie bank, w ktorym zlecacie przelew z data
    przyszla, np. na 10. lutego, i juz od momentu zlozenia przelewu, mimo, ze
    jest dopiero 6. stycznia, nie mozecie tego przelewu odwolac? A sugestia
    pracownika banku jest taka: "niech sie ten przelew wykona, pozniej zlozy pan
    reklamacje to pieniadze do pana byc moze wroca". Czy jest taki bank oprocz
    citi gdzies na swiecie?

    Pzdr,
    Piotr