  • Data: 2004-12-27 22:06:38
    Temat: Re: citi podwyższa limit na karcie
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-27 22:56 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy wkg myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Gosc po prostu uwaza, ze jest to jedyna dobra karta w kraju ... A ze osoby
    > mlode stazem na tej liscie - jak Tomek Nowicki i yayco maja zwyczaj
    > wypisywac glupoty, wyplakiwac sie na podwyzszenie limitu karty, ubolewac nad
    > strona graficzna serwisow - po prostu odpowiadam. Gwoli edukacji.
    > Choc fakt - masz racje, czasami trudno was brac na powaznie. A dlaczego to
    > swietna karta - poszukaj moich postow sprzed kilku lat. Google-m

    Albo ja tracę poczucie humoru, albo kontakt z rzeczywistością.
    Jeśli mógłbyś wskazać post w którym *wypłakuję się* w którejś z
    pomienionych kwestii, to bardzo proszę, bo jakoś sobie nie przypominam.
    No chyba że wypłakiwaniem się jest wszelka krytyka tego czy innego
    banku. Co do wartości jakichkolwiek postów sprzed wielu lat, to wiary w
    ich stałą i niezachwianą aktualność wypada jedynie pogratulować.
    Co do podkreślania stażu, to chciałbym zauważyć, że fala to raczej w wojsku.
    A co do karty, to mam inne zdanie i uprzejmie proszę o nienawracanie siłą.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*