  • Data: 2004-12-27 23:03:17
    Temat: Re: citi podwyższa limit na karcie
    Od: "inzynier nowak" <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie mozesz niczego polecac ani tym bardziej EOT-owac drogie yayco - a to bo
    >gdyz piszesz o rzeczach, o ktorych nie masz zielonego pojecia. A piszesz
    >dodatkowo bardzo niegrzecznie, po gowniarsku arogancko, personalnie, niby
    >dowcipnie ale niesmacznie. Ale coz ... widac takie yaycowe zwyczaje.

    Mam wrazenie , ze to ty przypisywales yaycu poglady, jakich jak zgodnie z
    opinia tamtego, nie wypowiadal. Pytany, nie potrafiles ich przytoczyc.
    A co do grzecznosci i arogancji, to mam wrazenie, że trafil swoj na swego (co
    najmniej, bo w tej konkurencji wydajesz się lepszy i bardziej zajadly).
    Zaciekwiony polemika przeczytalem twoje dawne posty o citi i odnosze wrazenie
    ze to jest jedeyna karta kredytowa, jaka kiedykolwiek mieles. Twierdzenie ze
    argumenty nadal sa celne, nie uwaglednia zmian na rynku kk, a te postepuja.
    Wrazenie jest pewnie mylne, ale tak wlasnie prezentujes swoje poglady:
    arogancko,z przekonaniem o wlasnej nieomylnosci.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl