    From: "Pablito" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citibank
    Date: Sat, 11 May 2002 22:13:56 +0200

    > Jesli wciaz mozna sie logowac uzywajac PINu karty to poslugujesz sie
    > duzo krotszym.

    > Mala. Ale jakze popularne beda daty (rok) urodzin dziecka ...

    > o jedna 9-tke mnie, w koncu suma kontrolna tez skads sie musi wziac.

    W sumie to wszystko dosc ciekawe - jaka jest szansa - czy wieksza niz w
    Totka ;))
    1. Ilosc Klientow KK citi - zalozmy 300.000
    2. ilosc korzystajacych z internetu - biorac pod uwage, ze sa to ludzie
    sporo starsi niz
    sredni internauta; z drugiej strony bogatszy to w sumie zalozmy 5%, czyli
    15.000
    3. ilosc internautow/klientow citi korzystajacych w citidirect - 50% = 7.500
    4. ilosc majacych ustawiony 4 cyfrowy i-PIN - 80% = 6.000
    5. z tego 4-cyfrowego faktycznie statystycznie czesciej pojawiac sie beda
    prawdopodnie
    liczby z przedzialu powiedzmy 1970-1990, czyli raptem 20 PIN-ow, dla ktorych
    mozna sprawdzac
    numery kart- przynajmniej jeden z nich pojawi sie przynajmniej raz z
    baaaaaaaaardzo duzym
    prawdopodobienstwem

    Czyli robiac to z kilku tysiecy stacji rownolegle to nawet ten 1mld (a
    pewnie znajac kilka
    numerow KK mozna te liczbe ograniczyc np. 100x czyli bedzie 10mln.
    2-3 tygodnie i jestesmy zalogowani na czyjes konto w citi. A tu
    niespodzianka - gosc na ktorego
    konto sie dostalismy ostatniej transakcji dokonal 2 miesiace temu i byl to
    zakup butow dla dziecka
    za 90zl.
    Czy mozemy w jakis inny sposob wykorzystac fakt, ze sie wlamalismy do
    citidirectu na konto KK?
    Nie!
    ...i po co bylo tyle zachodu?

    pozdrawiam