    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citibank
    Date: 11 May 2002 22:11:22 +0200

    > Zmień username - 'karciarz'sugeruje, żecoś o kartach wiesz....

    A dlaczego mam zmieniac? Czyz nie dyskutuje Ci sie dobrze z osoba, ktora na
    kartach troche zjadla zebow?? ;-) Ale nie na tyle, zeby nie szukac czegos
    ciekawego na liscie...
    Czyzbys wolal dyskutowac z osoba, ktora nie wie za wiele, zeby
    ja "demagogicznie zwodzic"...? ;-)

    > Biorąc pod uwage oprocentowanie to Citi się faktycznie mniej przejmuje.

    Coz - nie ma obowiazku zaciagac kredytu na zadnej karcie (nawet na wspomnianej
    tu karcie Partner Pekao SA). To tak jakbys mial pretensje do stacji benzynowej,
    ze obok zwyklego rodzaju paliwa sprzedaje tez drozsze, z ktorego nie musisz
    korzystac...

    Pozdr,
    Karciarz01