  • Data: 2002-05-14 20:29:41
    Temat: Re: citibank
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bylem tam w ubieglym miesiacy, wiec to by znaczylo ze kasy przesiadly
    > sie na wbk.
    >
    > Dla pewnosci - mowisz o kasach auchanta czy tych sklepikiach?

    Tak - chodzi mi o kasy. Umowy sie - kto z nas bedzie tam pierwszy to sprawdzi i
    da znac.

    > No widzisz, mowilem ze jeszcze sie na wszystkim nie znasz.
    >
    > Dlatego nie lubie eservice bo zawsze mnie autoryzuje. WBK z roznych,
    > bardziej prywatnych powodow. Pekaosa za to ze calosc im jakos cudem dziala.

    Czlowiek sie cale zycie uczy, choc podniose tu pewna watpliwosc. Czy jestes
    pewien, ze kazdorazowa autoryzacj Ciebie nie jest spowodowana tym, ze jest taki
    a nie inny uklad Twojego konkretnego banku i banku rozliczajacego? Pytam, bo
    moja karta citi czy lukas przechodzi zawsze tak samo przez kazde pos'y - nie
    widze jakis wiekszych roznic. Czyli ponizej floor limitu szybko, a powyzej
    autoryzacja (no moze poza losowymi kazdorazowymi autoryzacjami - tak jest chiba
    w polcardzie).

    Pozdr,
    Karciarz01