  • Data: 2002-05-14 20:43:44
    Temat: Re: citibank
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6e63.00000136.3ce173b4@newsgate.onet.pl...

    > Czlowiek sie cale zycie uczy, choc podniose tu pewna watpliwosc. Czy
    jestes
    > pewien, ze kazdorazowa autoryzacj Ciebie nie jest spowodowana tym, ze jest
    taki
    > a nie inny uklad Twojego konkretnego banku i banku rozliczajacego? Pytam,
    bo
    > moja karta citi czy lukas przechodzi zawsze tak samo przez kazde pos'y -
    nie
    > widze jakis wiekszych roznic. Czyli ponizej floor limitu szybko, a powyzej
> [...]

    Jak widac nie kazdy sie uczy ;). Niektorzy maja zawsze watpliwosci i wlasne
    teorie ;)

    [ http://www.eservice.pl/dzis/usluga.html ]
    W systemie eService autoryzowana jest każda transakcja, a karta płatnicza
    sprawdzana jest za każdym razem pod względem ważności i autentyczności oraz
    czy nie została ona zastrzeżona przez bank wydawcę.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl