eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico daje nam OFE?Re: co daje nam OFE?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    From: "sTav" <m...@b...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ig2j5t$spv$1@news.net.icm.edu.pl> <ig2qso$5vg$1@news.onet.pl>
    <5...@e...googlegroups.com>
    <4d25c66a$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@p...googlegroups.com>
    <ig4oi3$bbq$1@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <4d2705a5$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d271995$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d272a24$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d273ef4$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2743f9$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d276a87$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2829b9$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: co daje nam OFE?
    Date: Sat, 8 Jan 2011 15:33:19 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 43
    Message-ID: <4d2875b1$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.235.123
    X-Trace: 1294497201 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2438 83.31.235.123:1122
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544132
    [ ukryj nagłówki ]

    Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości
    > news:4d276a87$0$2442$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Jan Werbinski wrote:
    >>>
    >>> Po prostu zwracasz nadmierną uwagę na to co zdrożało i pomijasz to
    >>> co tanieje. Np moje usługi 6 lat nie zmieniły ceny, czyli realnie
    >>> staniały.
    >>
    >> Jaki procent w portfelu przeciętnego statystycznego konsumenta
    >> stanowią świadczone powyższe usługi?
    >> Sądzisz, że ich realne potanienie ma *istotny* wpływ na spowolnienie
    >> wzrostu kosztów utrzymania? :-)
    >
    > Pokaż Twoją wersję portfela

    pokazałem w poprzednim poście: paliwa, gaz, energia, czynsze, żywność,
    odzież, opłaty (n.p.:komunikacyjne), itd...
    to jest portfel _konsumencki_.

    i wskaż dlaczego jest lepszy od GUS.

    bo wskaźniki z GUS mają się nijak do rozważań o OFE, kapitalizacji
    oszczędności itp.
    Konsument (co oczywiste) zderzy się z realną CENĄ nabywanego produktu /
    usługi , a nie wyimaginowanym CPI.

    Realne wskaźniki wzrostu kosztów utrzymania oparte na osobistych
    notowaniach, (przy względnie stałym poziomie konsumpcji) w latach
    2002-2010, kształtują się na srednim poziomie ok +19,4% r/r

    Rekompensata wymagała by poziomu (dla w/w okresu) 14,44% przy
    kapitalizacji rocznej.

    Potwierdzeniem powyższego jest sredni wzrost płac. - (patrz GUS)

    --
    Pozdrowienia!
    M.
    marmro.homeip.net



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1