eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico daje telefon stacjonarnyRe: co daje telefon stacjonarny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
    From: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co daje telefon stacjonarny
    Date: Fri, 08 Jun 2007 10:25:00 +0200
    Organization: AGH
    Lines: 25
    Message-ID: <f4b3rn$eef$1@news.agh.edu.pl>
    References: <f419au$mr9$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
    <p...@h...net>
    <1tw029l8lq5bx$.pdq4l8b2hqd8.dlg@40tude.net> <f49nh4$7q1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: franek.kolorowe.krakow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1181291191 14799 87.239.57.82 (8 Jun 2007 08:26:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jun 2007 08:26:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <f49nh4$7q1$1@news.onet.pl>
    X-Forwarded: by - (DeleGate/9.4.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417269
    [ ukryj nagłówki ]

    ianus napisał(a):
    > Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:1tw029l8lq5bx$.pdq4l8b2hqd8.dlg@40tude.net...
    >> Wątpię. Na razie mają komunikat:
    >>
    >> "Błąd - brak wolnych numerów"
    >>
    >> Śmieszne, że taki komunikat pojawia się po kliknięciu na link w mailu
    >> weryfikacyjnym zamiast na etapie rejestracji konta. Porażka
    >
    > Śmieszne to jest to, że jak chciałem normalnie założyć u nich konto to jest
    > "brak numerów" ale jak kupiłem "w promocji" w pewnej firmie bramkę to bez
    > problemu przydzielono mi numer z tej samej strefy.
    >
    > JS
    >
    >
    To według mnie nie jest śmieszne, tylko odpowiedzialne.
    Sprzedajesz X bramek "w promocji".
    Masz dla nich zarezerwowaną odpowiednią "moc" w swojej infrastrukturze.
    Klient który kupił bramkę, nie będzie reklamował i wypisywał na
    pl.biznes.banki czy innej liście, że kupił w promocji,
    a teraz naciągacze mówią mu , że nie ma numerów/możliwości technicznych

    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1