  • Data: 2010-05-08 13:06:18
    Temat: Re: co lepsze?
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote in message
    news:4be55c58$0$2605$65785112@news.neostrada.pl...

    > Po prostu nie mialem pojecia, ze system otworzy pozycje okolo 100 pkt
    > powyzej kursu, a spadek potrwa dluzej niz 1 dzien.
    >
    > Leszek

    no zaraz,
    to nie system otworzył ci pozycje... sam ją otworzyłeś.
    (powiem że jestem w lekkim szoku).

    podam przykład:
    1) aktalnie cena za jabłka to 10 pln / kg.
    2) idziesz i kupujesz 2Kg po 10 pln.
    3) nastepnego dnia cena tych jabłek spada do 5pln / kg
    4) idzesz do warzywniaka i mowisz poprosze dodatkowe 3Kg tych co wczoraj
    były za 10kg / pln
    5) a facet na to: to co wczoraj było za 10 dziś jest za 5, moze być ?
    6) ty wykładasz 30 pln i teraz pytanie czy facet powinien dac ci te jabłka i
    wydać resztę ?

    nie bardzo wiem czego właściwie sie spodziewałeś ?
    ze system powie ci : jaka szkoda że dziś jest taniej ?

    george