  • Data: 2003-01-08 11:34:47
    Temat: Re: co przemawia za NIEzakładaniem konta w Inteligo??
    Od: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:

    > Opłaty za przelewy.
    OK.

    > Dziki interfejs.
    De gustibus... Ja wolę w tym względzie Inteligo od mBanku. Mniejsza
    liczba przeładowań strony dla wykonania konkretnej operacji

    > Krótka historia rachunku (3 miesiące).
    To może być problem, ale można przecież historię trzymać lokalnie.

    > Zamotany podział na przelewy i QuickPrzelewy,
    Ja wiem czy zamotany?

    > przy czym te drugie nie
    > mogą być definiowane.

    Ale ich wykonanie jest banalnie proste (przynajmniej jesli chodzi o
    przelewy pomiędzy własnymi rachunkami) bo oba rachunki wybiera sie z
    listy i robi się to szybciej niż dojscie do zdefiniowanego przelewu w
    mBanku.

    Jeszcze "za":
    - Serwis SMS informujący o wszystkich zmianach na rachunku oraz o
    niewykonaniu z jakis powodów przelewu.

    > Właściciel.
    Ja wiem? Sam uciekłem z "marmurowego" PKOBP. Ale w przypadku banku
    witrualnego ten własciciel mi nie przeszkadza. A póki co, mamy
    bezpłatne wypłaty z bankomatów PKOBP, a to jest największa sieć w
    kraju.

    > Zainteresuj się mBankiem. Wg mnie przyjemniejszy.

    Na pewno nieco tańszy. Jak ktos robi dziesiątki przelewów, to jest to
    istotne.

    Najlepiej mieć oba. Ważne przelewy robię z Inteligo - mam
    potwierdzenie SMS-em że przelew wyszedł albo że nie wyszedł. Mam też
    potwierdzenie że wpłynęła pensja lub pieniądze za zlecenia - nie muszę
    co chwila z niepokojem sprawdzać "czy już są moje pieniądze?".

    Mniej ważne przelewy robię z mBanku bo są za darmo.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]