eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico sądzicie o e-PKO BP?Re: co sądzicie o e-PKO BP?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!agh.edu.
    pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co sądzicie o e-PKO BP?
    Date: 6 Jun 2002 22:56:21 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 45
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <adnmt6$jfb$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1023396981 20359 192.168.240.245 (6 Jun 2002 20:56:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Jun 2002 20:56:21 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.114.179.210, 213.180.130.23
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98; IDG.pl)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:186596
    [ ukryj nagłówki ]

    za:
    - token za darmo /bezpieczeństwo/
    - nic więcej nie wymyślę
    przeciw:
    - często tragicznie powolne działanie strony web,
    np. sprawdzenie salda [z logowaniem] trwa od 5 do 10, 15 lub więcej minut
    górnej granicy nie znam - parę razy straciłem cierpliwość po 17 minutach
    [zmarnowane 6 lub3 impulsy(~2 lub 1 zł zależnie od pory dnia przy połączeniu
    >50kbps!],
    zdefiniowanie i wykonanie przelewu trwa od kwadransa do ponad pół godziny
    (bezpłatny???)
    - beznadziejny nielogiczny interfejs aplikacji
    tu po prostu brak mi słów, to trzeba przeżyć!!!
    Polecam spróbować wyświetlić sobie historię operacji na koncie - daremnie tu
    szukać salda!
    Historia salda to osobna tabela - tu dla odmiany brak inf. skąd wpływ na
    rachunek lub
    dokąd wypłata, ale za to w każdej linii jest powtórzony pełny nr twojego
    rachunku.
    Za to czas biegnie tu "pod górkę" ostatnia operacja jest pierwsza od góry a
    na końcu - ta
    wykonana najwcześniej.
    I zawsze tylko 20 pozycji na stronie, choć na wydruku pół strony jest pustej
    ...
    W końcu znalazłem formularz wypowiedzenia umowy... trzeba wybrać: POLECENIA -
    NOWE (!)
    i po chwili się pojawi ... jako jedne jedyne do wyboru "nowe polecenie"
    - Perełki typu "powrót" - jako jedyna opcja, a po wybraniu komunikat "strona
    wygasła"
    albo pomoże "F5-odśwież" albo logowanie od nowa...
    - po wpisaniu hasła Enter nie wystarczy, trzeba najechać myszą na guziczek o
    rozmiarach pinezki
    (albo Tab Enter - to dla dociekliwych)
    - w dodatku nie odpowiadają na e-maile, próbowałem 2 razy
    - wysoka opłata miesięczna
    - brak powiązania z SUPERKONTEM [czyli RORem w PKO]

    Po ponad półrocznej przygodzie /czytaj mordędze/ z e-SUPERKONTEM nie przekona
    mnie
    nawet pierwsze miejsce w najlepszym rankingu
    mam jeszcze 2 e-konta w innych bankach może założę trzecie?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.06.02 08:37 Xav

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1