-
1. Data: 2002-06-06 13:09:12
Temat: co sądzicie o e-PKO BP?
Od: "mirro" <b...@g...pl>
Ostatnio mój "kochany" PKO BP w ramach walki o klienta i poprawę
"standardów" wprowadził w moim oddziale (Auchan w Gdansku) nowe,
korzystniejsze godziny pracy. Zamiast pon-pt od 9-20 zrobili 10-17, a w
sobote i niedziele w ogole zamkneli oddzial.
DZIEKI WAM ZA TO, PRACOWNICY MARKETINGU I ZARZAD BANKU!!!!!.
Mialem tam tez konto firmowe, no bo mozna przyjsc w niedziele wieczorem i
puscic ZUS. Ale Bank ma jeszcze za malo kasy....Ale dosyc tych peanów.
Co sadzicie o internetowej wersji BKO BP. Znam oferte innych bankow, ePKO BP
jest troche mniej korzystny, ale jakie sa Wasze opinie. Czy ktokolwiek z
tego korzysta?
Mirro
-
2. Data: 2002-06-06 13:18:52
Temat: Re: co sądzicie o e-PKO BP?
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
"mirro" <b...@g...pl> writes:
> Co sadzicie o internetowej wersji BKO BP. Znam oferte innych bankow,
> ePKO BP jest troche mniej korzystny, ale jakie sa Wasze opinie. Czy
> ktokolwiek z tego korzysta?
Ja korzystam. Dziala. Poza dosc wysoka oplata miesieczna nie widze
specjalnych wad, chociaz oczywiscie rozne szczegoly moglyby wygladac
lepiej. Za to bankomatow duzo...
MJ
-
3. Data: 2002-06-06 20:56:21
Temat: Re: co sądzicie o e-PKO BP?
Od: <n...@p...onet.pl>
za:
- token za darmo /bezpieczeństwo/
- nic więcej nie wymyślę
przeciw:
- często tragicznie powolne działanie strony web,
np. sprawdzenie salda [z logowaniem] trwa od 5 do 10, 15 lub więcej minut
górnej granicy nie znam - parę razy straciłem cierpliwość po 17 minutach
[zmarnowane 6 lub3 impulsy(~2 lub 1 zł zależnie od pory dnia przy połączeniu
>50kbps!],
zdefiniowanie i wykonanie przelewu trwa od kwadransa do ponad pół godziny
(bezpłatny???)
- beznadziejny nielogiczny interfejs aplikacji
tu po prostu brak mi słów, to trzeba przeżyć!!!
Polecam spróbować wyświetlić sobie historię operacji na koncie - daremnie tu
szukać salda!
Historia salda to osobna tabela - tu dla odmiany brak inf. skąd wpływ na
rachunek lub
dokąd wypłata, ale za to w każdej linii jest powtórzony pełny nr twojego
rachunku.
Za to czas biegnie tu "pod górkę" ostatnia operacja jest pierwsza od góry a
na końcu - ta
wykonana najwcześniej.
I zawsze tylko 20 pozycji na stronie, choć na wydruku pół strony jest pustej
...
W końcu znalazłem formularz wypowiedzenia umowy... trzeba wybrać: POLECENIA -
NOWE (!)
i po chwili się pojawi ... jako jedne jedyne do wyboru "nowe polecenie"
- Perełki typu "powrót" - jako jedyna opcja, a po wybraniu komunikat "strona
wygasła"
albo pomoże "F5-odśwież" albo logowanie od nowa...
- po wpisaniu hasła Enter nie wystarczy, trzeba najechać myszą na guziczek o
rozmiarach pinezki
(albo Tab Enter - to dla dociekliwych)
- w dodatku nie odpowiadają na e-maile, próbowałem 2 razy
- wysoka opłata miesięczna
- brak powiązania z SUPERKONTEM [czyli RORem w PKO]
Po ponad półrocznej przygodzie /czytaj mordędze/ z e-SUPERKONTEM nie przekona
mnie
nawet pierwsze miejsce w najlepszym rankingu
mam jeszcze 2 e-konta w innych bankach może założę trzecie?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2002-06-07 08:37:48
Temat: Re: co sądzicie o e-PKO BP?
Od: "Xav" <p...@i...pl>
Tylko czasam nie przerzucaj się do Inteligo bo będzie jeszcze gorzej
Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1546.000015e0.3cffcc74@newsgate.onet.pl...
> za:
> - token za darmo /bezpieczeństwo/
> - nic więcej nie wymyślę
> przeciw:
> - często tragicznie powolne działanie strony web,
> np. sprawdzenie salda [z logowaniem] trwa od 5 do 10, 15 lub więcej
minut
> górnej granicy nie znam - parę razy straciłem cierpliwość po 17 minutach
> [zmarnowane 6 lub3 impulsy(~2 lub 1 zł zależnie od pory dnia przy
połączeniu
> >50kbps!],
> zdefiniowanie i wykonanie przelewu trwa od kwadransa do ponad pół
godziny
> (bezpłatny???)
> - beznadziejny nielogiczny interfejs aplikacji
> tu po prostu brak mi słów, to trzeba przeżyć!!!
> Polecam spróbować wyświetlić sobie historię operacji na koncie -
daremnie tu
> szukać salda!
> Historia salda to osobna tabela - tu dla odmiany brak inf. skąd wpływ na
> rachunek lub
> dokąd wypłata, ale za to w każdej linii jest powtórzony pełny nr twojego
> rachunku.
> Za to czas biegnie tu "pod górkę" ostatnia operacja jest pierwsza od
góry a
> na końcu - ta
> wykonana najwcześniej.
> I zawsze tylko 20 pozycji na stronie, choć na wydruku pół strony jest
pustej
> ...
> W końcu znalazłem formularz wypowiedzenia umowy... trzeba wybrać:
POLECENIA -
> NOWE (!)
> i po chwili się pojawi ... jako jedne jedyne do wyboru "nowe polecenie"
> - Perełki typu "powrót" - jako jedyna opcja, a po wybraniu komunikat
"strona
> wygasła"
> albo pomoże "F5-odśwież" albo logowanie od nowa...
> - po wpisaniu hasła Enter nie wystarczy, trzeba najechać myszą na guziczek
o
> rozmiarach pinezki
> (albo Tab Enter - to dla dociekliwych)
> - w dodatku nie odpowiadają na e-maile, próbowałem 2 razy
> - wysoka opłata miesięczna
> - brak powiązania z SUPERKONTEM [czyli RORem w PKO]
>
> Po ponad półrocznej przygodzie /czytaj mordędze/ z e-SUPERKONTEM nie
przekona
> mnie
> nawet pierwsze miejsce w najlepszym rankingu
> mam jeszcze 2 e-konta w innych bankach może założę trzecie?
>
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl