eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico sądzicie o e-PKO BP?Re: co sądzicie o e-PKO BP?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Xav" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co sądzicie o e-PKO BP?
    Date: Fri, 7 Jun 2002 10:37:48 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 62
    Message-ID: <adprc0$aoi$1@news.tpi.pl>
    References: <adnmt6$jfb$1@news.tpi.pl> <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway2.stream.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1023439040 11026 212.244.190.211 (7 Jun 2002 08:37:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jun 2002 08:37:20 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:186646
    [ ukryj nagłówki ]

    Tylko czasam nie przerzucaj się do Inteligo bo będzie jeszcze gorzej


    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1546.000015e0.3cffcc74@newsgate.onet.pl...
    > za:
    > - token za darmo /bezpieczeństwo/
    > - nic więcej nie wymyślę
    > przeciw:
    > - często tragicznie powolne działanie strony web,
    > np. sprawdzenie salda [z logowaniem] trwa od 5 do 10, 15 lub więcej
    minut
    > górnej granicy nie znam - parę razy straciłem cierpliwość po 17 minutach
    > [zmarnowane 6 lub3 impulsy(~2 lub 1 zł zależnie od pory dnia przy
    połączeniu
    > >50kbps!],
    > zdefiniowanie i wykonanie przelewu trwa od kwadransa do ponad pół
    godziny
    > (bezpłatny???)
    > - beznadziejny nielogiczny interfejs aplikacji
    > tu po prostu brak mi słów, to trzeba przeżyć!!!
    > Polecam spróbować wyświetlić sobie historię operacji na koncie -
    daremnie tu
    > szukać salda!
    > Historia salda to osobna tabela - tu dla odmiany brak inf. skąd wpływ na
    > rachunek lub
    > dokąd wypłata, ale za to w każdej linii jest powtórzony pełny nr twojego
    > rachunku.
    > Za to czas biegnie tu "pod górkę" ostatnia operacja jest pierwsza od
    góry a
    > na końcu - ta
    > wykonana najwcześniej.
    > I zawsze tylko 20 pozycji na stronie, choć na wydruku pół strony jest
    pustej
    > ...
    > W końcu znalazłem formularz wypowiedzenia umowy... trzeba wybrać:
    POLECENIA -
    > NOWE (!)
    > i po chwili się pojawi ... jako jedne jedyne do wyboru "nowe polecenie"
    > - Perełki typu "powrót" - jako jedyna opcja, a po wybraniu komunikat
    "strona
    > wygasła"
    > albo pomoże "F5-odśwież" albo logowanie od nowa...
    > - po wpisaniu hasła Enter nie wystarczy, trzeba najechać myszą na guziczek
    o
    > rozmiarach pinezki
    > (albo Tab Enter - to dla dociekliwych)
    > - w dodatku nie odpowiadają na e-maile, próbowałem 2 razy
    > - wysoka opłata miesięczna
    > - brak powiązania z SUPERKONTEM [czyli RORem w PKO]
    >
    > Po ponad półrocznej przygodzie /czytaj mordędze/ z e-SUPERKONTEM nie
    przekona
    > mnie
    > nawet pierwsze miejsce w najlepszym rankingu
    > mam jeszcze 2 e-konta w innych bankach może założę trzecie?
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1