  • Data: 2011-06-23 19:18:07
    Temat: Re: co sie dzieje z karta...
    Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo kiedys z bankomatu BPH - karta tez BPH
    > mniej bardzo kiedys ~3-4 lat? karta Inteligo z bankomatu PKO BP

    Z 10 lat temu zjadło mi kartę w bankomacie w Viktorii w Fogaraszach (w
    Rumunii). A bank był od pół godziny zamknięty... jednak po chwili od
    połknięcia karty firanka w oknie w banku rozsunęła się, wyjrzała jakaś Pani,
    zlustrowała mnie groźnie wzrokiem, potem coś zachrobotało w bankomacie, drzwi
    banku się otworzyły, i wyszła Pani z moją karta. :-) Oczywiście przed jej
    odzyskaniem trzeba było wypełnić stos papierów, ale i tak przygoda dobrze się
    skończyła, bo wówczas była to moja jedyna karta....