  • Data: 2010-08-27 10:08:31
    Temat: Re: co się zmieniło w Aliorze?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@o...pl> wrote in message
    news:63df.00000191.4c778928@newsgate.onet.pl...
    > chwalą sie sms-em że coś ulepszyli.
    > jaka jest Wasza opinia o tychże zmianach?

    A co sie mialo zmienic, poprawiali cos w ostatnim czasie?
    Ostatnio wyslalem kilka zapytan i na wszystkie pytania uzyskalem odpowiedz
    odmowna:

    1. Poczty wewnetrznej nie bedzie w najblizszym czasie.
    2. Zamowienie wiekszej gotowki tylko w placowce (np. w Getinie mozna przez
    infolionie); placowki Aliora sa tylko w wiekszych miastach, takze raz trzeba
    jechac zeby zamowic walute, drugi raz, zeby ja odebrac.
    3. Nie zrobia importu szablonow platnosci (tzn. jezeli konto jest wspolne i
    mamy dwa loginy dostepu do konta to w zaden sposob nie mozna
    przetransferowac listy odbiorcow dla drugiego uzytkownika).

    Czekam na konkretne zmiany, chocby wymienione wyzej a nie marketingowa
    kosmetyke.