  • Data: 2010-08-27 10:13:29
    Temat: Re: co się zmieniło w Aliorze?
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-08-27 11:45, b...@o...pl pisze:
    > chwalą sie sms-em że coś ulepszyli.
    > jaka jest Wasza opinia o tychże zmianach?

    Chyba pogorszyli. Z dnia na dzien ten bank traci w moich oczach i mam
    juz ochote sie z nimi pozegnac.
    Anulowali mi promocje 10000 przywilejow po 1 miesiacu (mialem jeszcze
    dostawac przez 5), bo "ich system nie rozpoznal wynagrodzenia".
    Reklamacje odrzucili. Wczoraj zlozylem odwolanie od reklamacji, mowiac
    ze nie mam wplywu na to jak pracodawca nazywa przelewy i nie jest moja
    wina, ze ich system nie rozpoznaje. Na koniec dodalem, ze jak nie
    uwzglednia, to idzie skarga do KNF.