    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co to jest funkcjonalność debetowa?
    Date: Mon, 05 Oct 2009 20:54:04 +0200

    z...@o...pl wrote:
    > opierając się na rekomendacji kolegów z grupy pl.biznes.banki
    > wybrałem się do ćwierćbanku w celu ustawienia funkcjonalności
    > debetowej na karcie kredytowej. Jeden pracownik nie wiedział
    > co to takiego jest (i próbował mi tłumaczyć różnicę między
    > kredytówką a debetówką) inna pani natomiast stwierdziła
    > rezolutnie że "wie" co to jest funkcjonalność debetowa (pan
    > który nie wiedział, spojrzał na nią jak na geniusza) po czym
    > wyjaśniła że funkcjonalność ta to po prostu automatyczna
    > spłata z konta osobistego i nic wiecej. Nie dała sobie
> [...]

    1. Iść do oddziału. Prawdziwego, nie franczyzowego.
    2. Znaleźć inteligentnego pracownika. (To najtrudniejszy punkt.)
    3. Poprosić, by znalazł w ich intranecie formularz o nazwie "Wniosek o
    zmianę właściwości Funkjonalności Debetowej Karty Kredytowej oraz
    dyspozycji automatycznej spłaty Karty Kredytowej z Konta". Plik zawiera
    w swej nazwie "Wnios_ZmianaFunkjon-KD". (Sam bym Ci podesłał skana, ale
    niestety mam tylko wypełniony...).
    4. Wypełnić wniosek.
    5. Podpowiedzieć pracownikowi, że ma w bankowym intranecie instrukcję
    "krok po kroku" (ze screenshotami i komentarzami!) dotyczącą sposobu
    wprowadzenia tej dyspozycji do systemu. Wiem, że takie coś istnieje, bo
    na własne oczy widziałem! Obsługant musi sobie "tylko" go znaleźć i
    wyświetlić na ekranie albo wydrukować.
    6. W przypadku zaistnienia "niemożności" - nalegać by obsługant
    skontaktował się z ich wewnętrznym party-line i poprosił kogoś
    mądrzejszego z centrali o wskazówki. Mogą to zrobić, tylko na ogół nie
    chcą, bo muszą wtedy czekać uwieszeni na słuchawce tak długo, jak my to
    robimy gdy dzwonimy - ich wewnętrzne party-line jest tak samo wiecznie
    zajęte... Alternatywnie można zasugerować by znaleźli numer i zadzwonili
    bezpośrednio do działu kart i kredytów konsumpcyjnych w centrali - np.
    do pani dyrektor Beaty Szwankowskiej, albo do kogoś jej podległego.
    7. W przypadku zaistnienia "ogólnej niemożności" - znaleźć inny oddział
    i kontynuować ponownie od punktu drugiego. :-)

    Ze swej strony dodam, że w oddziale w Warszawie przy rondzie ONZ
    pracownik Karol Gałazin WIE JAK TO ZROBIĆ. Gdy wszystko inne zawiedzie -
    wsiadaj w samochód i w drogę!

    Mi udało się już w drugiej placówce Polbanku! (Pierwsza była
    franczyzowa). Powodzenia!

    :-)

    --
    MiCHA