    Date: Tue, 16 Jul 2013 21:28:49 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: cwaniactwo Toyota Bank

    W dniu 2013-07-16 20:17, ikarek pisze:
    > W skrócie:
    > - nawet jakbyś dostawał wyciągi, niewiele by to zmieniło (w kwestii
    > poinformowania), gdyż
    > - brak środków skutkuje brakiem operacji na koncie i ksiegowaniem opłat
    > "na boku", jako należność, którą bank może radośnie "hodować"
    > - najpewniej bank "poinformował" Cię o wprowadzeniu opłat zgodnie
    > z umową/regulaminem
    > - możesz złożyć reklamację, ale zapewne to bank jest "w prawie"
    > - jeśli masz szczęście (jak autor tamtego wątku), to dział PR natrafi na
    > Twój wątek i spowoduje anulowanie opłaty :)

    I właśnie dlatego mam w głębokim poważaniu orzechy, wiśnie i inne bonusy
    które dają żeby tylko złożyć podpis na umowie.
    Szkoda czasu i nerwów na szarpanie się z bandą "cfaniaków" :-)

    Nie było usługi "debet" więc nie mogliśmy robić debetu, wysyłaliśmy
    wyciągi ze stanem faktycznym konta,
    Do tego miejsca gu... można im zrobić
    Ale za "nie zamkniesz konta zanim nie uregulujesz" to już trzeba za jaja
    i podobno prawnie też można :-)