eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicwaniactwo Toyota Bank › Re: cwaniactwo Toyota Bank
  • Data: 2013-07-17 22:27:22
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 17 lipca 2013 20:55:05 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Już miałem strzelić brechta że niedługo wg. nowych wytycznych komisji
    > nadzoru... obowiązkiem klienta będzie co 3 dni dowiadywać się o zmianach
    > w opłatach usług, ukrytych ujemnych saldach...
    > A tu proszę. Takie zapisy już istnieją. Jak one się mają o unijnego
    > prawa prokonsumenckiego? :-)

    Ale przecież ROR itp to normalne usługi i bank ma prawo zmienić ich ceny.
    Jak kupujesz chleb za 2zł a za tydzień kosztuje on 2,2zł to też piszesz że
    sklep/piekarz to "cfaniaki" itp bo nie poinformował Ciebie listem poleconym o
    podwyżce?
    Jak zmiana opon zeszłej jesieni kosztowała zł to rozumiem ze jak teraz będzie ta
    usługa kosztować 60zł to "cwaniaki"?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1