eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicwaniactwo Toyota BankRe: cwaniactwo Toyota Bank
  • Data: 2013-07-19 00:30:00
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 00:05:42 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > W dniu środa, 17 lipca 2013 23:57:11 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
    >> Zmiana warunków umowy (a zmian TOiP jest właśnie taką
    >> zmianą) powinna zostać skutecznie klientowi doręczona, a umieszczenie w
    >> systemie transakcyjnym wiadomości do klienta, który do systemy nie
    >> loguje się od dawna, trudno uznać za skuteczne powiadomienie.
    > Wrzucenie przez listonosza listu do skrzynki pocztowej do której klient nie zaglada
    tez bys uznał za mało skuteczne powiadomienie zapewne.

    Jeśli bank jest zobowiązany poinformować klienta o wprowadzeniu opłaty,
    to powinien go faktycznie poinformować, a nie zadowolić się wykonaniem
    czynności pozorujących tylko powiadomienie.
    Na świecie jest przyjęte, że wszelkie pisma, których doręczenie powoduje
    konsekwencje finansowe, są dostarczane jako polecone za potwierdzeniem
    odbioru. Dlaczego miałoby to nie obowiązywać banków, tego nie rozumiem.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.07.13 03:54 p47
  • 19.07.13 05:57 sqlwiel
  • 19.07.13 07:27 cef
  • 19.07.13 08:44 z
  • 19.07.13 09:46 Piotrek
  • 19.07.13 09:51 Kris
  • 19.07.13 09:54 Kris
  • 19.07.13 09:55 cef
  • 19.07.13 10:52 z
  • 19.07.13 10:53 z
  • 19.07.13 11:00 Piotrek
  • 19.07.13 11:01 z
  • 19.07.13 11:03 z
  • 19.07.13 11:16 Piotrek
  • 19.07.13 16:29 p47

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1