eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicwaniactwo Toyota BankRe: cwaniactwo Toyota Bank
  • Data: 2013-07-19 07:27:13
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    p47 wrote:

    > Słusznie! Tym bardziej, że wprowadzenie opłaty za prowadzenie rachunku
    > jest niewątpliwie zmianą istotnych warunków zawartej umowy, a zatem
    > jednostronne wprowadzenie takiej zmiany tylko przez bank jest
    > niedopuszczalne! (i zapewne nie skutkuje następstwami prawnymi). A
    > zatem druga strona umowy,- klient, czyli ja, powinien być o zamiarze
    > wprowadzenia takich (istotnych!) zmian skutecznie powiadomiony po to,
    > aby mógł je albo zaakceptować (choćby poprzez niepodejmowanie żadnej
    > reakcji), albo też zrezygnować z usłEURg banku na NOWYCH warunkach.

    Najlepiej wprowadzić do prawa bankowego zasadę, że jak klinet
    nie potwierdza w określonym czasie, że otrzymał informację o zmianach,
    to umowa się automatycznie rozwiązuje. Tylko wtedy mielibyśmy
    przegięcie w drugą stronę: tysiące osób, które nie mogą skorzystać z usług
    banku,
    bo nagle dowiedziały się, że od dawna nie sa klientami :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.07.13 08:44 z
  • 19.07.13 09:46 Piotrek
  • 19.07.13 09:51 Kris
  • 19.07.13 09:54 Kris
  • 19.07.13 09:55 cef
  • 19.07.13 10:52 z
  • 19.07.13 10:53 z
  • 19.07.13 11:00 Piotrek
  • 19.07.13 11:01 z
  • 19.07.13 11:03 z
  • 19.07.13 11:16 Piotrek
  • 19.07.13 16:29 p47
  • 19.07.13 17:33 p47
  • 19.07.13 17:34 J.F
  • 21.07.13 00:20 Chris94

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1