  • Data: 2010-04-15 13:13:18
    Temat: Re: cytat
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > viper wrote:
    >
    > Chodziło mi o to, że najlepszy może się pomylić. Mimo, że jest najlepszy
    > może popełnić błąd uwarunkowany wewnętrznie. Osobowościowo.

    tyle tylko że w lotnictwie cywilnym praktycznie nie pozostawiono miejsca na
    błędy... tam nie ma miejsca na radosną twórczośc... tam myślenie zastępują
    procedury... dlatego błąd pilota jest w praktyce równoważny złamaniu
    procedur... na przykład przy widoczności mniejszej niż 1800 metrów Tupolew nie
    powinien w ogóle podchodzic do lądowania... a piszą że wtedy widocznośc była
    200 - 400 metrów... poza tym inaczej się ląduje na Okęciu, a inaczej na
    pastwisku z pasem startowym zrobionym z chyboczących się betonowych płyt i z
    latarnią radiową z lat pięcdziesiątych... ale to wszystko to jest szum
    medialny... wkrótce pojawi się raport komisji i dopiero wtedy będzie pełna
    jasnośc, wcześniej nic nie wymyślimy...