  • Data: 2010-04-23 05:34:06
    Temat: Re: czarna lista
    Od: "kaktus" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzys" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:4bd070eb$0$19177$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > Jakis czas temu (7-10 lat) pobralem troszke kredytow, jeden wiekszy, z 2
    > mniejsze, byla tez karta kredytowa. Ten wiekszy splacilem , reszty
    > niestety nie.
    > Przez te lata czasem ktos sie przypomnial (bank) ale w zasadzie od jakichs
    > 2 lat jest cisza nie liczac jednej bodajze wizyty przedstawiciela firmy
    > windykacyjnej.
    >
    > Domyslam sie ze 'na bank' jestem na czarnej liscie.
    > Co w przypadku jesli udam sie do banku z ktorym nigdy nie mialem do
    > czynienia i bede chcial zalozyc konto osobiste?
> [...]

    Zeby byl komornik najpierw musi byc sprawa i sadowy wyrok. Jezeli przez tyle
    lat bank bawil sie w zwykla windykacje poprzez jakies firmy i nie oddal
    sprawy w ciagu bodajze 3 lat od niesplacenia dlugu do sadu to teraz moze
    raczej zapomniec o jego odzyskaniu - roszczenie sie przedawnilo. I zaden
    komornik nic ci nie zajmie.