eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczemu nie moge wydrukowac potwierdzenia w Inteligo?Re: czemu nie moge wydrukowac potwierdzenia w Inteligo?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Gmyr <k...@p...tarnow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czemu nie moge wydrukowac potwierdzenia w Inteligo?
    Date: Wed, 11 Sep 2002 12:02:53 +0200
    Organization: PMA
    Lines: 14
    Message-ID: <M...@n...tpi.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aknet.akron.com.pl
    X-Trace: news2.tpi.pl 1031738242 15127 212.160.239.98 (11 Sep 2002 09:57:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Sep 2002 09:57:22 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: MicroPlanet Gravity v2.50
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:202603
    [ ukryj nagłówki ]

    Ktos, kiedys, a konkretnie v...@p...onet.pl napisal...
    > robie sobie historie rachunku, wybieram przelew, dla ktorego chce wydrukowac
    > potwierdzenie (zapewne zlozenia dyspozycji), klikam "drukuj" i otwiera mi sie
    > pusta strona z malym kwadracikiem u gory.. pewnie czegos mi brakuje.
    > czy ktos mial taki problem i wie co zrobic, zeby go zlikwidowac?

    Bo operacja "drukuj" robi plik PDF - zainstaluj Acrobat Reader.

    ps: sam sie boje co z tego przejecia wyniknie...

    --
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    Krzysztof Gmyr
    k...@p...tarnow.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1