  • Data: 2008-11-08 21:48:57
    Temat: Re: czy BZ WBK ma problemy ?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wtedy? Wyszło. Sieć darmowych bankomatów się zwiększyła (z Euronetu
    > przeszli na PKO BP), a klienci dostali możliwość darmowych wpłat w
    > kasach PKO BP. A że się nie rozwija zbyt dynamicznie? Widać w PKO BP
    > nie mają potrzeby by rozwijać produkt alternatywny.

    To mowisz, ze to plusy... hmm... Ja zdecydowanie wole bankomat Euronetu czy
    BZ WBK niz PKO BP, gdzie non stop sa kolejki (byc moze tylko w moim
    miescie). Mozliwosc korzystania z kas PKO BP i w ogole sie tam pojawianie
    byla dla mnie watpliwa przyjemnoscia. Natomiast na poczatku Inteligo bylo
    alternatywa do mBanku i calkiem niezle sie rozwijajaca. O ile pozycja mBanku
    nadal jest mocna, o tyle Inteligo jest juz na koncu peletonu.