  • Data: 2009-10-19 13:03:14
    Temat: Re: czy Lukas potrafi się dodzwonić?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:41:44 +0000, Wemif napisał(a):

    > Numer jest poprawny, tyle że jak ktoś dzwoni z numeru zastrzeżonego, to
    > słyszy prośbę by włączyć identyfikację (standardowa regułka Plusa w
    > dwóch językach). Jak myślicie, czy Lukasowi uda się w kończu dodzwonić?
    > To taki dla nich problem, czy nie rozumieją o co chodzi?

    W teleserwisach za wybieranie odpowiada automat, konsultant ma zestawioną
    rozmowę po uzyskaniu, nikt nie słucha takich zapowiedzi i nie analizuje
    przypadków.

    BTW szczerze mówiąc tej usługi Plusa sam nie bardzo jestem w stanie
    pojąć. Niechciane połączenia można rozłączyć -- przeprosić i podziękować
    -- w 5 sekund.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd