  • 1. Data: 2009-10-19 11:41:44
    Temat: czy Lukas potrafi się dodzwonić?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    W ciągu tygodnia 3 razy złożyłem wniosek poprzez stronę
    https://wniosek.lukasbank.pl/formularz_furora_partne
    r.asp

    i za każdym razem dostałem mailem odpowiedź:

    "Dziękujemy za wypełnienie formularza kontaktowego w sprawie karty kredytowej
    MasterCard FURORA LUKAS Banku
    Nie możemy się z Panią/Panem skontaktować pod podanym w formularzu
    kontaktowym numerem telefonu."

    Numer jest poprawny, tyle że jak ktoś dzwoni z numeru zastrzeżonego,
    to słyszy prośbę by włączyć identyfikację (standardowa regułka Plusa
    w dwóch językach). Jak myślicie, czy Lukasowi uda się w kończu
    dodzwonić? To taki dla nich problem, czy nie rozumieją o co chodzi?

    a.

  • 2. Data: 2009-10-19 11:58:46
    Temat: Re: czy Lukas potrafi się dodzwonić?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > w dwóch językach). Jak myślicie, czy Lukasowi uda się w kończu
    > dodzwonić? To taki dla nich problem, czy nie rozumieją o co chodzi?

    Nie uda się.

  • 3. Data: 2009-10-19 12:13:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > To chyba jednak nie chcę mieć karty w takim banku. Gdy będzie jakiś
    > problem z płatnością czy reklamacją to też pewnie nie będą potrafili
    > dodzwonić się czy oddzwonić.

    Ano taki to bank. Przy czym nie on jeden ma z tym problem, a w zasadzie to
    prawie wszystkie mają z tym problem.

    Ale sama karta atrakcyjna imo.

  • 4. Data: 2009-10-19 12:16:32
    Od: w...@a...pl (Wemif)

  • 5. Data: 2009-10-19 13:03:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:41:44 +0000, Wemif napisał(a):

> [...]
    > dwóch językach). Jak myślicie, czy Lukasowi uda się w kończu dodzwonić?
    > To taki dla nich problem, czy nie rozumieją o co chodzi?

    W teleserwisach za wybieranie odpowiada automat, konsultant ma zestawioną
    rozmowę po uzyskaniu, nikt nie słucha takich zapowiedzi i nie analizuje
    przypadków.

    BTW szczerze mówiąc tej usługi Plusa sam nie bardzo jestem w stanie
    pojąć. Niechciane połączenia można rozłączyć -- przeprosić i podziękować
    -- w 5 sekund.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2009-10-19 13:11:57
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 19, 3:03 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > BTW szczerze mówiąc tej usługi Plusa sam nie bardzo jestem w stanie
    > pojąć. Niechciane połączenia można rozłączyć -- przeprosić i podziękować
> [...]

    Ja z niej korzystam. Chodzi o to zeby "pewne osoby" byly swiadome, ze
    nie chce z nimi gadac wylacznie dlatego, ze maja ukryty numer.

  • 7. Data: 2009-10-19 13:13:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqi.googlegroups.com...

    > Ja z niej korzystam. Chodzi o to zeby "pewne osoby" byly swiadome, ze
    > nie chce z nimi gadac wylacznie dlatego, ze maja ukryty numer.

    Dokładnie!

  • 8. Data: 2009-10-19 13:19:08
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    >Ja z niej korzystam. Chodzi o to zeby "pewne osoby" byly swiadome, ze
    >nie chce z nimi gadac wylacznie dlatego, ze maja ukryty numer.

    To ze mną nie pogadasz, bo ja dzwonię z betamaxa. I uwierz mi nic nie
    ukrywam.

    wiatrak

  • 9. Data: 2009-10-19 13:28:02
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 19, 3:19 pm, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > To ze mną nie pogadasz, bo ja dzwonię z betamaxa. I  uwierz mi nic nie
    > ukrywam.
    >
    > wiatrak

    Cool :) Ale czy to moj problem? :) Wychodze z zalozenia, ze jak ktos
    do mnie dzwoni to on chce pogadac. Jak ja chce pogadac - sam
    zadzwonie :)

  • 10. Data: 2009-10-19 13:35:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 15:13:14 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Dokładnie!

    Pierwszy kto mi przychodzi do głowy to windykator. Kto jeszcze mógłby być
    na tej liście?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd