eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy Lukas potrafi się dodzwonić?Re: czy Lukas potrafi się dodzwonić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed00.sul.t-online.de!t-onl
    ine.de!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy Lukas potrafi się dodzwonić?
    Date: Mon, 19 Oct 2009 17:39:14 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 23
    Message-ID: <hbi0tv$b0i$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hbhj9o$d2r$1@host.amsnet.pl><p...@r...org><e43da88f
    -9ec0-4264-8a55-db59eaf2d3a1@l9g2000yqi.googlegroups.com><hbhoc6$3kl$1@sr
    v.cyf-kr.edu.pl>
    <p...@r...org><hbhpqe$520$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <p...@r...org> <hbht6q$7p2$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hbi0qv$8kt$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1255966463 11282 87.239.217.30 (19 Oct 2009 15:34:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Oct 2009 15:34:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hbi0qv$8kt$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:505800
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hbi0qv$8kt$...@i...gazeta.pl...

    > Nie tylko banki tak mają. Brak identyfikacji numeru (lub niekompletna
    > identyfikacja) to "cecha uboczna" niektórych central wykorzystujących
    > VoIP,
    > powszechnie stosowanych przez użytkowników korporacyjnych. I można się
    > spodziewać że będzie się to jeszcze bardziej rozpowszechniało, motywem są
    > oczywiście niższe koszty.

    Naprawdę VoIP nie umożliwia identyfikacji? Wydaje mi się to niemożliwe.
    Zresztą ten brak identyfikacji jest chyba reliktem z czasów przed
    popularyzacją VoIP.

    > Niezbyt roztropne jest ustawiania takiej blokady w telefonie służącym do
    > kontaktów biznesowych i liczenie na to że ktoś będzie kombinował jak ją
    > ominąć.

    Jasne. Ja używam kilku numerów telefonu. W tym jednego takiego, na którym
    odbieram także połączenia bez identyfikacji o ile mi się akurat chce. Co do
    zasady mam podejście takie jak BK - jak ktoś dzwoni to jemu zależy żeby
    pogadać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1