  • Data: 2009-10-19 21:20:07
    Temat: Re: czy Lukas potrafi się dodzwonić?
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Sprawdź, zadzwoń do siebie z telefonu z zablokowaną prezentacją.

    Nie dysponuję centralą.
    Ale poprosiłem o pomoc na pl.misc.telefonia i już wiem, że Plus
    sygnalizuje takie połączenie nie jako odebrane, tylko jako
    announcement, i teraz to co robi bank zależy od konfguracji
    po jego stronie. Lukas stwierdza pewnie, że błędny numer
    i nie podejmuje dalszych prób kontaktu, co jest błędem.

    a.