eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwczy Miller w przeciwieństwie do Tuska ma odrobinę przyzwoitości i honoru ? › Re: czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?
  • Data: 2010-06-02 22:05:24
    Temat: Re: czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisal w wiadomosci
    news:hu6jiq$aih$1@news.onet.pl...

    > Uzytkownik "marfi"

    > Ja go za to tez lubie i nawet kocham:)
    > Oprócz wprowadzenia ryczaltu od przychodów ewidencjonowanych i obnizki CIT
    > nie kojarze zadnych innych istotnych zmian w podatakach.
    >
    > Poza wprowadzwniem VAT.
    > :)))))))
    >
    > Swoja droga wniosek jest taki, ze to nie socjalisci.
    > Wszystko popieprzone jest u nas pod wzgledem nazewnictwa.
    >
    > Ale jak nie glosujesz na Soltysa tylko na .... Millera, to ja nie wiem,
    > moze na Buraka zaglosuje.
    > Ostatecznie prawdizy Polak, nieliczny w tym zestawie oprócz Soltysa.

    Ja mysle, ze na czas wyborów prezydenta najlepsza bylaby ewakuacja np. do
    Chorwacji.
    Ot chocby Istria :)

    BTW: Nie moge zrozumiec dlaczego jak go zwiesz Soltys wyrzekl sie strzelania
    do dzika a godzi sie na to aby zabic rózowa, niegrozna i prawie zdepilowana
    swinke pradem, obciac jej uszy i leb, posiekac to na kawalki, wepchnac jej
    to do pecherza moczowego i sprzedac jako salceson...

    --
    marfi