eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwczy Miller w przeciwieństwie do Tuska ma odrobinę przyzwoitości i honoru ? › Re: czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?
  • Data: 2010-06-02 22:09:55
    Temat: Re: czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "marfi"

    ok przelotnie odpowiem:)

    > Ja mysle, ze na czas wyborów prezydenta najlepsza bylaby ewakuacja np. do
    > Chorwacji.
    > Ot chocby Istria :)

    Na druga ture to nie bede, wiec oszczedze mek pisowi i od razu zaglosuje na
    Jara:)))

    > BTW: Nie moge zrozumiec dlaczego jak go zwiesz Soltys wyrzekl sie
    > strzelania do dzika a godzi sie na to aby zabic rózowa, niegrozna i prawie
    > zdepilowana swinke pradem, obciac jej uszy i leb, posiekac to na kawalki,
    > wepchnac jej to do pecherza moczowego i sprzedac jako salceson...

    Zeby pradem... byly reportaze ze zeby szubciej, to zywcem zapodawali we
    wrzatek.
    Az przestalem jesc wedline (przez jakis czas).

    Ja tez nie moge zrozumiec, ze jak go zwe sie jednego wyrzekl a drugiego nie.
    Ale zauwaz - pozostali sie nie wyrzekli zadnej z tych kwestii, a on chociaz
    jednej:)))