  • Data: 2002-07-30 00:14:48
    Temat: Re: czy, gdzie i jak?
    Od: "Travis" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co bedzie w pazdzierniku

    Od 15 paz. na legalu bedzie mozna zakladac konta za granica, teraz trzeba
    miec zgode NBP.

    > nie bede kasy przelewal
    > chce... tzn kolega mnie prosil o zapytanie czy jest taka mozliwosc odn
    tego
    > konta
    > bo che on nagrywaz cd z muza (piraty) i po prostu zeby nik sie nei
    dowiedzil
    > do kogo nalezy konto
    > na ktore idzie kasa (cd beda platne z gory)
    > nio to juz wam powiedzilme o co biega.. :)

    Tylko pozostaje jeden problem do rozwiazania, jak ktos bedzie chcial
    zaplacic za "towar" i wplacic Ci pieniadze na konto zdziwi sie jak zobaczy
    oplate.
    Jakims rozwiazaniem jest payu. Jak nie masz duzej kasy to ciezko jest ukryc
    kim jestes i z kad ja wzioles.

    > survi

    Pzd Travis