eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy jest ktoś sprawdzony, kto może zapłacić na konto PayPal w US ?Re: czy jest ktoś sprawdzony, kto może zapłacić na konto PayPal w US ?
  • Data: 2005-05-19 07:24:53
    Temat: Re: czy jest ktoś sprawdzony, kto może zapłacić na konto PayPal w US ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:d6hev9$2ir7$2@sparrow.axelspringer.com.pl...
    > Rozmiem ze nie posiadasz KK?

    właśnie posiadam KK, ale chyba nie mogę się dogadać ze sprzedającym :)
    on twierdzi, że nie akceptuje KK tylko wpłatę na konto PayPal

    może ktoś mi uświadomi, czy akceptacja wpłat przy użyciu KK jest
    automatycznie udostępniana w PayPal?
    kiedy próbuję zapłacić, prosi o logowanie - a nie pamiętam hasła do swojego
    "irlandzkiego" konta
    z kolei paypal pisze, że hasło wysyła, ale ono nie dociera

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )