    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy jestem naiwny?
    Date: Fri, 18 Jan 2008 23:39:26 +0000 (UTC)

    thaz <t...@x...pl> napisał(a):
    > Czy naiwnym jest myślenie, że jeśli skupiając się przy jednym
    > banku i wykonywanie tam wszelkich operacji czy kupywanie produktów
    > bank doceni to za np. 10 lat, kiedy uznam że chcę np wybudować dom?
    > Czy wtedy zgłaszając się do nich, będę na takiej samej pozycji z Klientem
    > który
    > ma u nich rachunek, powiedzmy 2 lata?
    >
    > takie poranne przemyślenia ... :-)

    Jeśli chodzi o KK to się w ogóle nie zastanawiaj. Nawet lepiej ją mieć w
    innym banku, choćby po to aby była obsługiwana przez inne centrum
    autoryzacji niż debetówka, którą masz podpiętą do ROR. Prawdopodobieństwo
    może nie jest duże, ale awaria przydarzyć się może.
    Poza tym nie sądzę aby banki brały pod uwagę historię starszą niż 2-3 lata,
    bo rynek się zmienia, więc analiza zachowania klienta sprzed 10 lat jest
    średnio porównywalna do warunków obecnych.
    Ofertę gdzie insiderzy są lepiej traktowani od zawodnika z ulicy, widziałem
    w Lukasie, gdzie przy kredycie hipotecznym za każdy posiadany produkt
    obniżają jakąś część marży. Tylko że to chyba promocja jest, a nawet jeśli
    nie, to TOiP też można zmienić.
    Takie przepłacanie na bieżących usługach po to aby dostać lepszą ofertę w
    przyszłości, to właśnie chyba tylko przy kredycie hipotecznym może mieć
    sens, gdzie kwota jest znacząca. Tylko czy masz pewność, jaka oferta będzie
    choćby za rok?

    Tomek