  • Data: 2008-01-19 11:00:24
    Temat: Re: czy jestem naiwny?
    Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fmrdbe$prp$1@inews.gazeta.pl...

    > Ofertę gdzie insiderzy są lepiej traktowani od zawodnika z ulicy,
    widziałem
    > w Lukasie, gdzie przy kredycie hipotecznym za każdy posiadany produkt
    > obniżają jakąś część marży. Tylko że to chyba promocja jest, a nawet jeśli
    > nie, to TOiP też można zmienić.

    Akurat to nie problem, bo mozna wymusic zeby warunki promocyjne byly wpisane
    w umowie kredytu.

    Natomiast dokladnie takie same warunki jak ktos majacy ich produkty od x lat
    dostana osoby, ktore uruchomia je wraz z kredytem hipotecznym. Skladalam
    ostatnio u nich wniosek wlasnie ze wzgledu na te promocje, bo mam u nich
    glowne konto i pare innych rzeczy (lacznie obnizajacych marze do 0,5%), ale
    sterte papierow musialam dostarczyc standardowa, jak pierwszy lepszy
    czlowiek z ulicy. I to mimo tego, ze wplywaja na to konto moje zarobki, wiec
    chociaz zaswiadczenie z pracy mogliby sobie darowac...

    Generalnie po ostatnich doswiadczeniach z bankami, operatorami komorkowymi i
    temu podobnymi uslugodawcami odnioslam wrazenie, ze ich 'lowcy glow' sa
    rozliczani i premiowani wlasnie za zdobycie nowego klienta i wcisniecie mu
    produktu, a nie za satysfakcje klientow juz zlapanych i ich 'wiernosc'
    bankowi.

    Jak oni nam, tak my im - za kazdym razem trzeba wiec obejrzec oferte rynkowa
    i wybrac najbardziej korzystna. I ewentualnie z takim rozeznaniem isc do
    'swojego' banku i rozpoczac negocjacje. Czasem sie udaje, a czasem nie, ale
    przynajmniej nie ma sie poczucia bycia wyrolowanym.

    Pozdrawiam
    ISIA, niewierna klientka ;-)