    From: Zbigniew <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: czy ktos bral kredyt w "kredyt partner" ?
    Date: Wed, 20 Apr 2005 23:12:30 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@host-ip131-228.crowley.pl

    Dnia Mon, 18 Apr 2005 17:51:39 +0200, ytorkin [wawa]
    <a...@d...people.usun.to.pl> napisał:

    > Ja bra?em poprzez KredytPartner. Dla mnie to zwykli naci?gacze, ?eby nie
    > napisaae z?odzieje.
    >
    > Dlatego radze, trzymaj si? maksymalnie daleko od wszelakich firm
    > po?renicz?cych w tego typu sprawach. Tak na logik? z czego? oni
    > musz? ?yae, a
    > robi? to z pieni?dzy naiwnych, którzy si? ?api? na szumne has?a.
    >
    > U mnie wygl?da?o to tak. Bra?em kredyt w PKO PB za ich po?rednictwem.
    > Trwa?o
    > to ponad 2 miesi?ce, gdybym robi? to bezpo?renio to ok 2 tygodnie. Ta
    > "przyjemno?ae" kosztowa?a mnie ponad 2 000 gotówk?. Poniewa? firmy
> [...]
    I dla tego wynegocjował taką prowizję. Powiedz jeszcze jaką marżę i
    walutę (oprocentowanie)
    przy jakich warunkach wyjściowych. Po tych informacjach dopiero można
    cokolwiek powiedzieć.
    Sam jestem doradcą finansowym i kredytowym i w wielu bankach mam lepsze
    warunki mniż bank daje klientom którzy przyjdą bezpośrednio do niego.
    Prowizje przygotowawcze nie maja wpływu na prowizje jakie dostaje z banku.
    Pozdrowienia
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/