  • Data: 2005-04-21 21:34:59
    Temat: Re: czy ktos bral kredyt w "kredyt partner" ?
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Apr 2005 19:54:18 +0200, ytorkin [wawa]
    <a...@d...people.usun.to.pl> napisał

    > Mo?e Ty masz ale KredytPartner nie ma, a o nim mowa. Zreszt? tak samo mi
    > mówili jak Ty, ?e maj? umowy i lepsze warunki. Te lepsze okaza?y si?
    > gorszymi. Wi?c podtrzymuje to co powiedzia?em na pocz?tku.
    >
    > Odno?nie ekspandera to ich oferty dok?adnie nie analizowa?em bo aby
    > poznaae
    > szczególy to musia?bym jak?? kaucj? p?aciae. Ale na pierwszy rzut oka nie
    > wygl?da?o to atrakcyjnie. Wi?c przyznaje, ?e w tym przypadku bazuje na
    > opiniach innych. A skoro si? pokrywaj? wi?c jaka? prawid?owo?ae si?
    > nasuwa.

> [...]
    O kaucjach w ekspanderze nie słyszałem (tak było kiedyś). Jeżeli
    doradca-firma chce brać od klienta prowizję- opłate za swoje usługi i
    informuje Go o tym to chyba w pożadku. Jak twierdzi, ze robi to
    bezpłatnie, a potem żąda zapłaty to faktycznie złodziejstwo i .... .
    Firmy doradztwa kredytowego naprawdę mają oferty jakich nie uzyska klient
    bezpośrednio w banku.
    Dotyczy to oczywiście tylko niektórych banków, które współpracują z danym
    doradcą i maja taką a nie inna politykę w tym zakresie.
    Dla mnie osobistym wyborem klienta jest pójście do banku, a nawet kilku i
    sprawdzenie ich ofert, bądż wybranie się do firmy doradztwa i w jednym
    miejscu uzyskanie poszukiwanej informacji i pomocy w porównaniu kilku
    ofert.
    Jeżeli chodzi o opinie jakie bywaja tu na forum to niestety musze się z
    nimi zgodzić. Wiele jest naciągactwa i niekompetencji, ale dotyczy to
    zarówno niektórych doradców "niezależnych" jak i tych będących
    pracownikami banków. Ponadto niezadowolenie bieże się także ze
    zmieniających się dynamicznie ofert banków. Jak komuś wytłumaczyć, że się
    Go nie oszukało, jeżeli w momencie finalizowania były jedne warunki, a za
    dwa tygodnie rusza kampania reklamowa wraz z jakąś promocją i uzyskane
    warunki nie są już tak dobre jak te nowe?

    Zbyszek

    ps mam ustawione windows-1250