    From: "brutex " <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: czy ktoś jest z tamtych czasów?
    Date: Fri, 13 Feb 2009 00:20:57 +0000 (UTC)

    m...@g...com napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Nie by=B3o mnie tu od bardzo dawna... Ale czasy s=B1 ciekawe -
    > nied=BCwiedzie panuj=B1 niepodzielnie, wok=F3=B3 s=B3ycha=E6 r=BF=EA=BFenie=
    > byk=F3w, a
    > czerwie=F1 a=BF razi w oczy. Generalnie sentyment jest przyjemny. Fajnie
    > wi=EAc chyba dyskutuje si=EA moim dawnym przyjacio=B3om - nied=BCwiedziom w
    > tych klimatach. Czy s=B1 tu jeszcze jacy=B6??? :-)
    >
    > pozdrawiam
    > MM

    Witam,
    już bardzo dawno temu tak się zastanawiałem gdzie szanowny kolega MM się
    podziewa, gdyż jakoś głęboko utkwiła mi w pamięci Twoja lekcja szorcenia :)
    Było to w okolicy zaraz po przebiciu 1000pkt na S&P. I to nie tych co
    ostatnio mijaliśmy na spadkach :) Właśnie rzuciełem okiem na wykresik by
    przypomnieć sobie :) i już wiem... musiało to być chyba w 2003. Kolega w
    jednym z postów i to tych swoich ostatnich tego typu nauki dawał: "....
    bierzemy dowolną ilość shortów i otwieramy. Jeśli rynek pójdzie wyżej to
    wzmacniamy jeszcze bardziej pozycje i tak aż do oporu... " Kolega pisał to z
    taką pewnością siebie i uporem że można by pomyśleć że na full siedzi na
    tekiej pozycji, a mi jakoś do tej pory utkwiły te szczere lekcje. No rynek
    poszedł niestety całkowicie w przeciwnym kierunku nie dając szans takim
    upartym inwestorom. Grupowicz MM znany z odwiecznych miśiowych pozycji, nagle
    całkowice zamilkł. Z początku myślałem że to takie grupowe gadanie i musiała
    nastąpić nagła zmiana nicka jak to niejednokrotnie można zaobserwować. Jednak
    ciesze się że kolega ma się dobrze i pomimo swego jasno okreslonego
    inwestycyjnego kierunku to pomimo hossy nie dość że nie stracił to jeszcze
    zarobił. Oczywiście moje wielkie gratulacje i w żadnym przypadku proszę nie
    brać tego co pisałem powyżej jako złośliwości. Poprostu mocno utkwiło mi
    takie zdecydowane i bezpardonowe podejście.

    Z dzisiejszego punktu widzenia można stwierdzić że każda pozycja da zarobić,
    to tylko kwestia czasu. Tylko bardziej prawdopodobne że najpierw ten czas
    zabije inwestora, bo pozycja napewno ;)

    MM myśle że raczej mnie nie pamiętasz, gdyż nie mieliśmy okazji ze sobą
    pogawędzić. Właśnie w tamtym czasie lubiłem sobie tutaj poczytać. W ostatnim
    czasie to niestety rzadko.

    Brakuje tylko jeszcze kolegi Jary, a grupa z wczesnej fazy swojego istnienia
    będzie w komplecie. Niestety tak jak napisał, iż na GPW będzie tylko do
    momentu wejścia w życie podatku belki, co i zrobił. Od tego momentu ani widu
    ani słychu :) Szkoda bo bardzo wesołe nastawienie miał.

    Pozdrawiam ponownie starych dinozaurów....

    brutex.